3. Nowe LPS

 Witajcie kochani!

Tak jak wskazuje tytuł, mam pewne nowe figurkowe nabytki. kupione zostały one w Wielką Sobotę w pewnym sklepie po tym, jak przez wiele lat nie widziałam LPS w sklepach. Możnaby rzec prawdziwy cud wielkanocny.

Jest to zestaw Lucky Pets, z serii drugiej, który prezentuje się tak:


(Proszę wybaczcie mi jakość tego tła)











Czas otworzyć pierwsze okienko!



Taki oto uroczy piesek! Według LPS Merch jest to chihuahua, ale mi na tę rasę nie wygląda.

Czas otworzyć kolejne okienko.



Powitajcie tę niezwykle słodką rozdymkę! Jest ona jednym z LPS w wersji mini. Jest praktycznie cała pokryta brokatem!

Następną figurką jest...



Jeden z najpiękniejszych G5 jakie w życiu widziałam! Uwielbiam ten kształt, a kolory pomimo swej wyrazistości idealnie ze sobą współgrają. Według LPS Merch jest on Golden Retrieverem.

A ostatnia figurka to...



Taki oto kangur (kangurzyca?). Podobna sytuacja jak z goldenem - intensywne kolory ładnie się ze sobą łączą.



Na tyle opakowania przedstawiono figurki, jakie mogą nam się trafić. Wychodzi na to, że kangurzyca jest nieco rzadsza od reszty.





(Strasznie nie podoba mi się to zdjęcie)

Do każdej z figurek przydzielono breloczki, które można założyć na dołączony uchwyt. Można z nich zrobić bransoletki lub inną biżuterię.


Wszystkie figurki obok siebie. Wyglądają zaskakująco przyzwoicie.


Czy Wam też się podobają te figurki? Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!















1 komentarz: