4. Moje manie

 Witam Was wszystkich!

Jako iż manie są dosyć popularnym tematem w LPS-owej społeczności, postanowiłam dołożyć swoją cegiełkę i przedstawić Wam moje własne.


SHORTHAIRY

Wiem, kształt ten jest nadużywany przez kolekcjonerów, ale jest w nim coś charakterystycznego. Uwielbiam to, że jest bardzo uniwersalny - mogą mieć dowolne płcie oraz osobowości. W przypadku np. dogów niemieckich czy spanieli nie ma takiej opcji - dogi wyglądają bardzo męsko, a spaniele kobieco. Poza tym, jest to jedyny popularny kształt, który jest kotem, a które uwielbiam (pojawią się jeszcze nawet w tym poście!)

Zebranie ich wszystkich będzie trudne i czasochłonne, ponieważ na ten moment mam tylko 3 z nich: kotkę #5#886 oraz #3573. Najbardziej podobają mi się #64#336#1643 i #2291.


COLLIE

Podobnie jak z poprzednim kształtem, collie pojawiają się praktycznie wszędzie. Mimo to są według mnie bardzo estetyczne. Niestety nie posiadam żadnego z nich. Najbardziej chciałabym #58/2#272 i #1262.


SIEDZĄCE PERSY

W tym kształcie podoba mi się ich wielkość - ilość futra na nich tworzy wizerunek opiekuńczej, matczynej obrończyni. Ponadto są to koty, a to zawsze jest plusem. Posiadam 3 z nich: #878#1159 oraz #2063. Najbardziej chcę #435 i #2532.


NIETOPERZE

Nietoperze od zawsze wywoływały u mnie dość dziwne uczucia, więc to może być jednym z powodów, dla których polubiłam figurki tego kształtu. Oprócz tego mają urocze mordki, którym nie można się oprzeć. Nie mam żadnych nietoperzy, ale najbardziej chciałabym #1695#NO i #2542 Brazilian Exclusive.


Jakie są Wasze manie? Życzę Wam miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Hej c: Też uwielbiam koty, a LPS 'owe persy są jak dla mnie najładniejszymi G2-kami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Są naprawdę super. Tylko szkoda że ich tak dużo, bo przez to trudno będzie je wszystkie zebrać :( Tak poza tym, dziękuję za komentarze i udostępnienie (bo chyba tak to można nazwać?) mojego bloga na swoim. Jesteś świetną osobą <33

    OdpowiedzUsuń